Tuesday, September 7, 2010

raya kat mana..?

salam menjelang lebaran..satu dua hari lg, rakyat msia akn smbut hari raya idul fitri..tp aku?? braya ke lau xlek kampung..??huhhu..sbb dh sinonim kan, raya je bsti balik kmpung, raya je , smbut kt kmpung yg meriahnya..tp tahun ni xbalik la gamoknya..huk3..sbb akk aku tgu hari nk bsalin..due date katanya 8hb.tgah tgu la ni..huhu..oo baby..kuar la cepat yer..jgn la wat kami ttgu kamu..ngee..myb beberapa minggu pas tu baru balik kmpung kot..hurm..mesti kena balik gak rasanya raya ni..sbb ada bnda nk diskus ngan family besar d sana..insyaAllah..apepn, mg Allah permudahkan..~
dksmpatan ni, aku nk mohon ampun maap zahir batin, tulus ikhlas dr hati hamba Allah yg hina ini..jika ada terkasar bhse, terngumpat ngata, termakan harta kome..minta halalkn dunia akhirat dan maafkn sgalanya..sama gak ngan kmaafan aku pd kome.aku maafkn sume2nyer yer.. 0-0 la ea..k.selamat hari raya aidilfitri..jmput sume dtg umah raya ni nt ea..k.daaaa..wassalam..

0 comments: