Tuesday, January 18, 2011

kifarah dosa...

ya allah ..
ape ke sakit sangat la bahagian tulang rusuk belah kanan aku ni..
senak dan stucknyer ..ergghhhh.. tuhan saje yg tahu..
sabar je lah aku menahan sakit ni..nk kata appendix, bhgn de ats skit dr bhgn sakit appendix.
lepas satu sakit, satu dtg..
ya allah, aku redha jika ia kifarah ats dosa2 ku slama ini..
erghhkk..(menahan sesak nafas jap, sbb stuck kt bhgn dada ni sbb sakit sbb senak..).
Tetibe plak hari ni rasa paling sakit yg teramat,
nk susun buku tadi pn xleh laju2 cm salu..
chewahh..hehe..
gerak skit-stuck, bongkok skit -stuck, nk capai buku kat ats rak tinggi-stuck..
perhh..huk3..allahu akbar.. sabarkn jiwa aku ni ya allah menahan sakit yg teramat ni..
cm nak nanes rasanya..sape je yg paham..

muke aku mmg cm bese lau mnahan sakit pn,
dh namanye pn menahan..tahan jelah..
xkan nk wat muke sakit..
lau kuar muke kerut2 sakit, tu baru sakit xleh nk tahan la tu..
huhu..

huh, xtau aku nk describe kan cmne sakitNYERR kt tulang rusuk ni..
rasanya myb sebab aku salu batuk2 yg teramat sblm ni,
so, myb ada pembengkakan some organ there..
xtau la paru2 ke, ape ke..
just andaian aku la, sbb xgi check doktor lagi..
slagi boleh bertahan, boleh bernafas dan xflat,
xplah..(err..bleh ke gtu..??)
lau jumpa doktor, cam ngengade plak cam nk mc..
actly rasanya sbb segan dh nk jumpe doktor kt kinik tu,
sbb sblm ni asik gi kinik je sbb batuk tu ari, patu mntak mc..
hukk..ape kah..??

ya allah,
berilah aku kekuatan utk menghadapi dan bertahan menerima ujian dr Mu ini.

-mujahidahnajihah-
..kamu syg saye x..??
..lau syg saye, doakan saye yer..sob..
jazakallah..