Wednesday, October 22, 2008

50 % of my 2nd fines ilang IC...

assalamualaikum.

ana ingin skali mnceritakan ape yg berlaku dlm minggu ini..
on last tuesday, i went to JPN at Samarahan to appeal for reducing fines bcoz of lost my ic for2nd time..kena RM210 actly but after i appealed, it might be get half of the fines amount, insyaAllah..dlm RM 110 r tu..huhu, but in my hand, i just hold only 50-60 ringgit.thats my budget for the fines!!so sad!..after 2 days barulah i will go to JPN again, n apply for my ic n pay for the fines.
alhmdulillah, ajam dh masukkan rm50 semalam dh..huhu..erm..itupun kena tggu a month, barulah leh dpt identity card tu.so, as temporary, they will give me a temporary receipt n it can be used for official matters. kiranya, nk lepas kastam tu, insyaAllah laa..ok.
erm..now i was completing my ETR Project with my group at surau Gading2.huh, ' nang sik balit kamik mlm tok eh'..tido suro la jawabnya..yalah..hari sabtu ni nk present etr n on Friday, we have to print my project n siap binding kan skali as reference for our panels. hopefully, we can complete our task properly on time , insyaAllah...n antum..plis pray for us in our Presentation Etr on this Saturday..n our first paper is on 29th 0ctober 2008 - last paper on 18th Nov petang..
to all my dear friend..i wish ALL DA BEST OF LUCK TO U ALL..MA'ANNAJAH WA MUMTAZ FIL IMTIHAN..N MOGA DPT JWB DGN TENANG DAN LNCAR..Ins'Allah..k.banyakkan doa dan tawakkal setelah berusaha yg terbaik selama ini..wassalam..daa..

0 comments: